Κάνουν πολλή ώρα να ετοιμάσουν τα μαθήματα του σχολείου.
Δεν αποδίδουν τόσο όσο θα περίμεναν.
Αποσπάται η προσοχή τους όταν μελετάνε.
Συχνά ξεχνάνε τις εργασίες τους, δεν ξέρουν τι έβαλε ο δάσκαλος για το σπίτι.
Δεν θυμούνται τις ανακοινώσεις που γίνονται στο σχολείο.
Στα θεωρητικά μαθήματα θυμούνται από την παράδοση του δασκάλου τις πληροφορίες.
Δυσκολεύονται να απομνημονεύσουν ονόματα, ημερομηνίες, χρονολογίες, τηλέφωνα.
Εκφράζονται λακωνικά, δεν μπορούν να εκφράσουν με πολλά λόγια τις σκέψεις τους.
Αισθάνονται ντροπή, απογοήτευση, στενοχώρια για τις αδυναμίες τους.
Απογοητεύονται εύκολα και παραιτούνται.
Όταν νιώθουν άγχος κάνουν πολλά λάθη ακόμα και σε θέματα τα οποία γνωρίζουν καλά.
Έχουν παρόμοιες δυσκολίες και σε κάθε άλλη γλώσσα (π.χ. Αγγλικά).
Δεν θυμούνται εύκολα κανόνες, τύπους και πορίσματα στη Φυσική, Χημεία κ.λπ.
Από την Πρώτη Τάξη τoυ Δημoτικoύ σχολείου δυσκoλεύονται vα μάθoυv τα γράμματα.
Για να διαβάσουν στην Α΄τάξη του δημοτικού τις συλλαβές λένε «κ + α = κα».
Στις μεγαλύτερες τάξεις διαβάζoυv με λιγότερα λάθη αλλά με πoλλά κoμπιάσματα.
Όταν διαβάζουν χάνουν τη σειρά και γι΄αυτό προτιμούν να δείχνουν με το δάχτυλο.
Κάνουν ορθογραφικά λάθη ακόμα και σε λέξεις που έχουν διδαχτεί.
Μπορεί μια λέξη να τη γράφουν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους στην ίδια σελίδα.
Μένουν αvoρθόγραφoι ως τηv εvήλικη ζωή εκτός αν διδαχθούν με ειδική μέθοδο.
Νιώθουν ανασφάλεια όταν πρέπει να γράψουν κάτι και το αποφεύγουν.
Δώρα Μαυρομμάτη
Σεβόμαστε τα Προσωπικά σας Δεδομένα
Χρησιμοποιούμε cookies για ανάλυση επισκεψιμότητας και για την χρήση των ηλεκτρονικών αγορών σας. Συνεχίζοντας να επισκέπτεστε τον ιστότοπο μας , θα θέλαμε την συγκατάθεσή σας για την χρήση των cookies.